سیستم انتقال اعتبار اروپا
نوشته شده توسط : jvnproc

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار جامع و کاربردی را در زمینه سیستم انتقال اعتبار در اروپا را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم و همه چیز را در این رابطه به شما عزیزان بگوییم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سیستم انتقال اعتبار اروپا (ECTS) سیستمی مبتنی بر تخصیص و انتقال واحدهای دانشگاهی است. این برنامه در یک طرح آزمایشی توسط 145 موسسه آموزش عالی اروپایی از همه کشورهای عضو و کشورهای EFTA مورد آزمایش قرار گرفت. ECTS به عنوان ابزاری برای بهبود شناخت آکادمیک در سراسر دانشگاه‌های اروپایی با استفاده از مکانیسم‌های مؤثر و عمومی توسعه یافت.

ECTS به عنوان مدلی برای شناخت آکادمیک عمل می کند، زیرا شفافیت بیشتری در برنامه های تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان فراهم می کند. ECTS به هیچ وجه محتوا، ساختار و یا معادل سازی برنامه های تحصیلی را تنظیم نمی کند. اینها مسائل کیفیتی هستند که باید توسط خود مؤسسات آموزش عالی در هنگام ایجاد مبنای رضایت بخشی برای موافقت نامه های همکاری، دوجانبه یا چندجانبه تعیین شوند.

ویژگی های اصلی ECTS عبارتند از:

به هر واحد درسی اعتبار تعلق می گیرد. نقطه شروع، الگوی عادی دروسی است که دانشجو باید در یک سال تحصیلی بگذراند. 60 واحد، حجم کاری یک سال تحصیلی را نشان می دهد.

درمورد تحصیل پزشکی عمومی در انگلیس بیشتر بدانید.

هر موسسه یک بسته اطلاعاتی را به عنوان راهنما برای تمام دوره های در دسترس برای دانشجویان ECTS تولید می کند. دوره ها نه تنها از نظر محتوا توضیح داده شده اند، بلکه به هر دوره واحدهایی نیز اضافه شده است.

قبل از عزیمت دانشجو به مؤسسه میزبان، مؤسسه متبوع، مؤسسه میزبان و دانشجو توافق نامه آموزشی امضا می کنند که در آن برنامه تحصیلی در خارج از کشور توافق می شود. رونوشت سوابق که تمام جزئیات تحصیلات عالی قبلی را نشان می دهد به توافق نامه آموزشی پیوست شده است.

رونوشت سوابق همه دوره های با موفقیت را همراه با جزئیات دوره، کد، محتوا و واحدها فهرست می کند.

مؤسسه اصلی به رسمیت شناختن کامل دانشگاهی را تضمین می کند. دوره تحصیل در خارج از کشور جایگزین دوره قابل مقایسه تحصیل در دانشگاه داخلی می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل پزشکی عمومی در کانادا بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

به منظور ترویج اجرای جهانی ECTS به عنوان بخشی از ERASMUS (یا انتقال دانشجو از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر)، کمیسیون اروپا به حق هر مؤسسه آموزش عالی احترام می‌گذارد تا هر روش یا توافقنامه‌ای را برای شناسایی مناسب‌تر با نیازهای خاص خود انتخاب کند. .

همچنین همه چیز را درمورد تحصیل پزشکی عمومی در آمریکا بدانید.

با این حال، اگر تحرک دانشجویی می‌خواهد به رسمیت شناختن آکادمیک همگانی را فراهم کند، تا آنجا که ممکن است دانشگاه‌های زیادی باید به فکر سیستمی برای تشخیص با استفاده از اندازه‌گیری‌های رایج باشند.

ECTS تاکنون بهترین ابزار برای ایجاد شفافیت را ثابت کرده است. دانشگاه‌هایی که برای برنامه‌های ERASMUS خود حمایت مالی دریافت می‌کنند، باید اندازه‌گیری‌هایی را برای اجرای ECTS در مؤسسه خود در نظر بگیرند - یا اگر قبلاً در حال استفاده است، سعی کنند اجرای ECTS را در بخش‌ها/دانشکده‌های دیگر پیش ببرند.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا همه چیز را در زمینه سیستم انتقال اعتبار در اروپا برای شما دوستان عزیز بیان کنیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. در ضمن اگر قصد دارید تا در زمینه مهاجرت اطلاعات بیشتری کسب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به سایت مدی استادی مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: